2022-ben van, és sok minden történt sok különböző iparággal a COVID-19 elmúlt 2 évében.

A fogyasztók azonban egyre nagyobb étvágyat éreznek az olyan élelmiszer-csomagolások iránt , amelyek kiemelkednek, és egyedülálló értékajánlattal rendelkeznek az annyira egyhangúvá vált világban.

Idén a trendek széles skálája uralja azon márkák piacát, amelyekbe belemerülhetnek.

Csomagolásba való befektetéssel kielégítheti fogyasztói étvágyát – a wow-faktorral.


Forrás:
PakFactory

Fenntartja versenyelőnyét azáltal, hogy az élelmiszer-csomagolást összhangba hozza a márkaértékeivel, kitolja az innováció borítékát, és valóban emlékezetes vásárlói élményt teremt , amely egy kis izgalmat ad vásárlói mindennapjaiba.

A csomagolás része annak az első benyomásnak, amelyet vásárlói az Ön élelmiszertermékéről alkotnak – tegye jóvá.

Maradjon lépést a 2022-es élelmiszer-csomagolási trendekkel.

Fenntartható csomagolás

Az éghajlatváltozás kérdésével kapcsolatos ismeretek és tudatosság bővülése katalizálja a zöld mozgalmat világszerte.

Ennek eredményeként a fenntartható csomagolás 2022-ben is fontos marad.

Az, hogy a márkák hogyan csomagolják élelmiszertermékeiket, kiemelt prioritásként kell kezelni a zöld menetrend támogatását a globális küzdelmek ellenére.

A márkáknak mérlegelniük kell, hogy élelmiszereik milyen csomagolásban vannak, és hogyan csökkenthetik szénlábnyomukat.

Amikor egy csomagolóanyag-beszállítóval dolgozik, fel kell kérdeznie: honnan szerezték be ezeket a csomagolóanyagokat? Fenntartható volt a folyamat?

A környezettudatos fogyasztók olyan márkákat akarnak támogatni, amelyek igazodnak saját értékeikhez, és hajlandóak ezért felárat fizetni.

Ezért a marketingszakembereknek meg kell fontolniuk, hogyan használhatják a műanyagmentes csomagolást és a biológiailag lebomló csomagolási lehetőségeket célvásárlóik vonzására, miközben biztosítják, hogy a csomagolás továbbra is működőképes maradjon, és a vásárlói élmény sértetlen maradjon.

Forrás: PakFactory

Ezek a környezetbarát élelmiszer-csomagolási lehetőségek magukban foglalhatják a kartondobozokba csomagolt termékeket, a karton élelmiszer-hüvelyeket és az egyedi vendéglátó-papírt.

A fenntarthatóság és a zero waste felé való törekvés a jövőben akár az ehető élelmiszer-csomagolások bevezetését is eredményezheti .

Ezek az ehető csomagolási lehetőségek készülhetnek rizspapírból, hínárból vagy akár kukoricakeményítőből is.

Intelligens csomagolás

Az okoseszközök korában – a technológia és a csomagolás metszéspontja egyre növekszik. 

Az „intelligens csomagolás” lehetőséget ad a fogyasztóknak, hogy interakcióba lépjenek a csomagolásukkal azon túl, hogy egyszerűen kinyitják, hogy hozzáférjenek az élelmiszerekhez. 

A csomagoláson található technológiai elemek, mint például a QR-kódok , a közösségi média interakciói, az online játékok stb., felkeltik a fogyasztókat, és javíthatják a márkával kapcsolatos élményüket.

Különösen olyan időszakban, amikor úgy tűnik, hogy az egyetlen valódi interakciónk a telefon vagy a számítógép képernyőjén keresztül történik, az intelligens csomagolások használata nagyon vonzó a piac számára.

Ezek az elemek hatékony eszközök lehetnek az ügyfelek tájékoztatására a termékekről egyetlen kattintással vagy okostelefonon történő beolvasással.

Képzelje el, hogy lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy egyszerűen beolvassák a csomagoláson található kódot, amely egy olyan nyitóoldalra küldi őket, amely további információkat tartalmaz az Ön élelmiszertermékéről.

Az intelligens csomagolás másik felhasználási módja az, hogy segítik a márkákat nyomon követni az olyan mutatókat, mint a pH, a hőmérséklet stb., különösen olyan időszakban, amikor óvatosnak kell lennünk a boltban lévő termékekkel való interakcióban.

Ez segít biztosítani az élelmiszerek frissességét, minőségét és meghosszabbított eltarthatóságát.

Például az élelmiszerek csomagolásán lévő érzékelők képesek figyelni a minőséget, miközben a címke színe megváltozik attól függően, hogy az élelmiszer romlott vagy elég friss-e a fogyasztáshoz.

Az ügyfelek technológiai integrációval kapcsolatos elvárásai tovább növekednek, ahogy a technológia folyamatosan átveszi az uralmat.

A márkáknak lépést kell tartaniuk a trendekkel, hogy megőrizzék versenyelőnyüket és megfeleljenek a fogyasztói igényeknek.

Személyre szabott csomagolás

A fogyasztókat a különféle módon személyre szabott termékek vonzzák.

Az olyan személyes érintések, mint a nevek vagy a csomagoláson található üzenetek különleges érzést kelthetnek ügyfeleiben, és javíthatják a márkával kapcsolatos élményüket.

A vásárlók arra törekszenek, hogy hiteles kapcsolatokat alakítsanak ki a márkákkal.

Tehát mi ennek jobb módja, mint az ügyfelek személyes megszólítása.

A nagy horderejű élelmiszer- és italmárkák kipróbálták a személyre szabott csomagolást, és sikerrel jártak .

Forrás: Delish

Különösen az interakcióinkat korlátozó gazdasági küzdelmek közepette az ügyfelek vonzzák a kommunikációt, még akkor is, ha ez az Ön csomagolásán keresztül történik.

Ez a növekvő tendencia iparági szabvánnyá válik, mivel a fogyasztók több személyre szabottságot és interakciót kívánnak a márkákkal.

Amikor a Coca-Cola bemutatta a „Oszd meg a kólát” kampányát, ez felpörgette és növelte az eladásokat.

Az ügyfelek személyre szabhatják kólásüvegeiket, ha nevet adnak a kólásüvegnek vagy -doboznak.

A csomagolás az adott névvel rendelkező fogyasztóhoz szólt, és valóban személyre szabott élményt nyújtott számukra.

A kutatások azt mutatják, hogy a marketing személyre szabása akár 15%-kal is növelheti a bevételt.

A csomagoláson található szabványos márkajelzéseken (például színeken, tipográfián és egyéb márkaelemeken) túl az ügyfelek többet keresnek a telített iparágakban.

A fogyasztók mélyebb szinten szeretnének kapcsolatba lépni azokkal a márkákkal, amelyektől termékeket vásárolnak.

A márka történetmesélése egyre fontosabb a fogyasztók bevonzásához és a márkahűség növeléséhez.

Azok a csomagolások, amelyek érzelmeket és pozitív érzelmeket váltanak ki a fogyasztókból, vonzóak lesznek, és az iparágtól függően általában nagyobb elismerést kapnak.

A fogyasztókat különösen vonzzák az élelmiszer-csomagolások, amelyek tükrözik életmódjukat és étrendjüket .

Szabja testre élelmiszer-csomagolási tervét, hogy egyedi történetet meséljen el, amely megfelel a megcélzott vásárlók értékeinek.

Ez lehetőséget ad arra, hogy megossza márkája vízióját és filozófiáját, amikor egy ügyfél interakcióba lép az Ön termékével, és lehetőséget ad nekik, hogy igazodjanak az Ön termékeihez.

Ez különösen fontos, ha az Ön élelmiszertermékét e-kereskedelmi platformokon keresztül értékesítik, ahol vásárlói nem tapasztalhatják meg személyesen a csomagolást a vásárlás előtt.

Egy erős márkatörténet interaktív élményt nyújthat ügyfelei számára anélkül, hogy meg kellene érinteniük vagy meg kellene tapogatniuk a csomagolást.

A márkatörténet kommunikálásának módjainak meghatározása a csomagoláson fontos része lesz az ügyfelek vonzásának, akár offline, akár online értékesíti élelmiszertermékét.

Átlátszó csomagolás

Az idei év másik trendje az átlátszó anyagokból készült élelmiszer-csomagolás.

Ahogy a fogyasztókat aggodalommal tölti el az élelmiszerekben használt összetevők és az előállításuk folyamata, a vállalatok részéről megnőtt az átláthatóság iránti vágy.

Ez azt jelenti, hogy lehetővé kell tenni a vásárlók számára, hogy a szemükkel étkezhessenek azáltal, hogy látják a vásárolt élelmiszert, valamint tájékoztatják vásárlóit az összetevőkről és az előnyökről.

A csomagoláson belüli tartalmak felfedése lehetővé teszi, hogy márkája őszintén vezet .

A vásárlók félrevezetése vagy a termék hamis bemutatása élelmiszer-képekkel a csomagoláson ronthatja kapcsolatát azokkal, akik megvásárolják a terméket.

Szüntesse meg a vásárlók találgatásait, és mutassa meg nekik, hogy pontosan mit fognak kapni olyan átlátható és hamarosan megjelenő információkkal, amelyek kommunikálják a termék értékét az átlátszatlan csomagolással szemben.

Doboz gyártás

Forrás: PakFactory

A címkézés az átlátszó csomagolás másik oldala, amely vonzza a fogyasztókat.

A fogyasztók gyakran úgy érzik, hogy el kell olvasniuk az apró betűs részt annak biztosítására, hogy a vállalatok ne rejtsenek el olyan információkat, mint például a káros összetevők.

Ehelyett válassza az egyértelmű és tömör címkézést, hogy nagyobb bizalmat építsen ki márkája és fogyasztói között.

Ha ezeket a trendeket figyelembe veszi, márkája kitűnhet a fogyasztók előtt egy olyan egyhangúvá vált világban.

Kísérletezzen különböző élelmiszer-csomagolási mintákkal, hogy meghatározza, mi illik a termékéhez, és hamarosan látni fogja, hogy az élelmiszerterméke „leszáll a polcokról”.

WebDudeKanyo
https://go-box.hu

Cookie-kat használunk, hogy a legjobb élményt nyújtsuk.